dimanche 10 août 2014

Fini les vacances, le train recommence !

 Bonsoir à tous !
Ca fait maintenant plus d'un mois que je n'ai pas posté de nouvel article. Et pour cause : j'etais en vacances, loin du réseau et d'internet ! De retour je n'ai pas chômé et un ami est même venu m'aider. Voici l'avancée du décor sur le deuxième module :






Voilà, ça fait un paquet d'arbres de faits mais il reste encore la même quantité à faire !
@+ Hugo

3 commentaires:

  1. Vingtdiousses! Dès qu't'as tin dos artourné, les aillures a s'in donn't à corjoie! Ch't'une vra feurêt qui ch'monte!

    J'vas r'pacher un d'ches quatte, et chi te veux, j'pourros printe eun faux, por t'aider à rattrucher tout ch'biau monte!

    Allez, à r'voyure! A ch't'heure, ja'm'prépare por ch'braterie! JMarie

    RépondreSupprimer
  2. Chalut, Fiu!

    Cha teurne fin biau, t'n'histoère! Et je ravise même eul vaque qui vêt eul trin! Dis-mo, int'nouzauttes, ch't'eun vaque qui donne deul lait-fraisse?
    J'a vu qu't'avo à ch't'heure, des tomb'reaux d'Makette. Mi auchi j'n'a, et j'va faire quèques artiques chur eul'trinsfeurmachon d'un d'ches wagons qu'est pas comme y devrot!
    Allez, à eunautte fos, min tiot! JMarie

    RépondreSupprimer
  3. Hello, Hugo!

    Et tout cela sous le patronage de l'amie Pinco !... (?) JMarie

    RépondreSupprimer

Merci pour votre commentaire